dostep do podswiadomosci
27 Oktober 2021 Durch Ormus Aus

Dostęp do podświadomości

Aktualisierter Artikel 6. Februar 2022

Jak uzyskać dostęp do podświadomości? To pytanie zadaje wiele osób. Odpowiedź jest prosta ale by efekty były zadawalające należy uzbroić siew cierpliwość oraz należy wdrążyć systematyczną pracę.

Zrelaksuj się to pierwszy krok by uzyskać dostęp do podświadomości

Relaksacja jest dla wielu z nas wyzwaniem , ale jest bramą do otwarcia się i wejścia głębiej w siebie. Znajdź miejsce, w którym nikt Ci nie będzie przeszkadzał. Usiądź lub połóż się w wygodnym miejscu. Jeśli siedzisz, użyj poduszki lub złożonego koca pod spodem, aby pomóc kościom siedzącym rozluźnić zginacze bioder i kolana. Jeśli leżysz, zwiń łopatki w dół pleców, aby wesprzeć serce. Połóż ręce po bokach dłońmi do góry i pozwól rozłożyć nogi i kostki. Rozluźnij oczy delikatnym spojrzeniem lub zamknij je, cokolwiek jest dla Ciebie najwygodniejsze.

Słuchaj oddechu

Posłuchaj dźwięku swojego oddechu. Jeśli twój oddech jest szybki i niestabilny, zwolnij go wykonując długie, powolne oddechy. To uspokaja umysł. Wsłuchaj się w dźwięk bijącego serca zsynchronizowanego z naturalnym rytmem twojego ciała. Im więcej słuchasz i skupiasz się na oddechu, tym bardziej docierasz do chwili, swobodnie, puszczając myśli.

Znajdź wskazówki

Korzystanie z medytacji z przewodnikiem lub nagrania jogi nidra może być potężnym sposobem na zachęcenie do wizualizacji i głębszej medytacji. Jeszcze lepiej poszukaj nauczyciela. Medytacje z przewodnikiem pomogą Ci ustalić, nad czym chcesz pracować, od radzenia sobie z traumą po spełnianie marzeń, pozbycie się złych nawyków itp.

Prowadzone Meditationen często można znaleźć za darmo w wielu różnych aplikacjach. Inną opcją jest muzyka fal mózgowych, która przenosi półkule mózgu w stany alfa, delta i theta, co pomaga odprogramować stare wzorce myślowe.

Bądź konsekwentny

Im częściej ćwiczysz, tym lepiej. Znajdź porę dnia, która najbardziej Ci odpowiada i trzymaj się jej. Chcesz jeszcze bardziej uzupełnić swoją praktykę? Joga regeneracyjna jest niezwykle korzystna dla relaksu.

Dostęp do Twojej podświadomości może pomóc zmienić szkodliwe wzorce myślowe i uwolnić Cię od poczucia, że ​​żyjesz na autopilocie. Dzięki regularnej praktyce będziesz cieszyć się nowym poczuciem dobrego samopoczucia, pasji i celu.

W naszym codziennym życiu stale jesteśmy w czujnym, świadomym stanie umysłu. Mózgi w stanie beta są bardzo aktywne, gdy poruszamy się w ciągu dnia, czasami czując, jakbyśmy byli na autopilocie, gdy tworzymy nasze doświadczenia. W tym aktywnym stanie beta nasz mózg jest nadmiernie stymulowany, co w jodze jest często określane jako „małpi umysł”. Tutaj wszystko przychodzi do nas jako wątpliwości, lęki, zadania do wykonania, emocje i to naprawdę może zaciemnić nasze umysły i tory myśli.

Dostęp do podświadomości jest na wyciągnięcie ręki

Badania wykazały, że w stanie świadomości zużywamy tylko od 1 do 5 procent zasobów naszego mózgu. Więc jeśli funkcjonujemy tylko w 1 do 5 procent, jak naprawdę żyjemy z prawdziwym celem? Gdzie jest pozostałe 95 do 99 procent?

Odpowiedź znajduje się w naszej potężnej podświadomości , gdzie stany alfa, delta i theta zapewniają nam spokój, głęboki relaks i stany senne. Podświadomość jest miejscem, gdzie dzieje się magia i gdzie przechowywana jest wyobraźnia. W tym stanie możemy przeprogramować nasze procesy myślowe zwątpienia i strachu, i gdzie możemy sięgnąć do naszego autentycznego ja bez ingerencji osądu i krytyki naszego świadomego stanu.

Dr Bruce Lipton z Uniwersytetu Stanforda mówi, że podświadomość „ostatecznie decyduje o tym, ile dostatku, szczęścia i sukcesu odczujesz”. Twierdzi również, że podświadomość jest „milion razy potężniejsza” niż twój świadomy umysł.